niedziela, 22 maja 2016

POKAZUJ SIEBIE - TO JEST O TOBIE

Dziś słuchałam Mateusza Grzesiaka, który na You Tube odpowiadał na zadawane pytania. Jednym z nich było pytanie o chwalenie się tym, co się osiągnęło. To według niego takie nie-polskie, gdzie wychowywani byliśmy na standardach - jak najmniej o sobie. Teraz są inne czasy, czasy mediów społecznościowych, gdzie wszyscy zaczynają mówić swoim głosem. Ten blog jest właśnie o mnie, o tym, co osiągnęłam, co zrozumiałam, co opisałam w swojej twórczości, o czym wreszcie mówię od lat. Trochę tego już jest. Warto spojrzeć na kilkanaście nawet z nich, bo tam jest kopalnia wiedzy ze mnie - dla Ciebie. A jest ich już ponad pięćdziesiąt do różnych stron. Są one zawarte na stronie www.psychosynteza.pl oraz www.wellnesscoachingps.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz