sobota, 16 kwietnia 2016

Zaczynam od końca, aby spotkać początek

Ostatnio przygotowywałam filmy na You Tube, a stąd one pojawiły się w poprzednim poście. Dotyczą one mojej ostatnio wydanej ksiązki WZRASTAJ AŻ POD NIEBO! Samorozwój lidera jutra. Praktyczny poradnik zarządzania sobą. Oczywiście nie sposób przedstawić całą książkę w jednym blogu, bo nie miałaby ona racji bytu. Można ją przecież mieć na własność i czytać w dowolnej chwili, tym bardziej, że ta akurat jest wyjątkowo praktyczna - a więc do nieustannego ćwiczenia - a to czyni mistrza. Opowiem dziś, co było głównym wątkiem tego, że zabrałam się za jej pisanie. Otóż to, czego nauczyłam się od moich nauczycieli psychosyntezy, rozpoczynając od 1992 roku, było z jednej strony wyjątkowym novum w Polsce dla menedżerów, a ponadto dla mnie był to początek nauki zarządzania sobą. To jest niekończący się proces własnego wzrastania. Ponadto chciałam uhonorować moich nauczycieli, którzy przez lata dedykowani byli nauczaniu psychosyntezy - Prof. John W. Cullen - studentów wydziału zarządzania w Stanach, a dr Vivian King - dzieci i nauczycieli. Temu dedykowane były jej przygotowane do wydania ksiązki. Za jej żcyia wyszła jedna po angielsku i jedna po polsku. Materiały psychosyntezy menedżerskiej i organizacyjnej przesłął mi John w zbindowanych pakietach. Nie było jeszcze powszechnie używanego internetu. Marzeniem Johna było przywiezienie do Polski psychosyntezy i znalezienie osoby, która by się nią zajęła. Ja stałam się tą osobą i wypełniłam jego ostatnią wolę. Na You Tube przedstawiłam 15 krótkich odcinków ksiązki i 1 prezentację poszczególnych rozdziałów. Każdy z nich odwołuje się do ćwiczeń do włąsnego wykonania, któryhc nauczyłam się od moich nauczycieli, a teraz je przywołałam w tej książce. Z racji tego, że jest to moja już 30 książka, łatwo zauważyć, że moje dziedzictwo po nauczycielach zaowocowało wyjątkowym dorobkiem. Warto jednak wymienić, że ksiązki to nie wszystko, co dała mi praca z psychosyntezą, dzięki której obudziłam w sobie wyjątkową kreatywność. W ten sposób powstało przeszło 120 artykułów, które w większości były opublikowane w prasie akademickiej. Tak więc moja twórczość jest ewidentnym przykładem NR 1, że to, czego się nauczyłam DZIAŁA! jest EFEKTYWNE, chociażby tylko patrząc na mój przeogromny dorobek. Licząc od 1997 roku - od wydania mojej pierwszej ksiązki - do chwili obecnej jest ich już wydanych 30, a więc znacznie więcej niż 1 ksiązka rocznie. Ostatnio piszę dwie książki, ale mogłabym ich napisać więcej. Kwestią jej wydanie i przygotowanie do druku co wymaga środków i dużego zaangażowania czasowego. Niniejszy blog dedykowany jest wprowadzeniu w jednym miejscu całego mojego dorobku. Dlatego będą tutaj poszczególne jego elementy oraz linki do stron, gdzie można przeczytać więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz